سیستم فرانسوی Upvc

Previous
Next

سیستم فرانسوی UPVC :

پنجره یو پی وی سی دو لنگه یا فرانسوی  ( UPVC French Windows ) بدون شک یکی از زیباترین نوع پنجره های موجود در بازار است. اگر شما هم علاقه دارید تا به سبک فرانسوی ها هر دو لنگه پنجره را باز بگذارید تا هوا مطلوب را وارد منزل خود کنید و در هنگام نیاز هر دو آنها یا یکی از آنها را ببندید، این نوع پنجره بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. از آنجایی که ستون یا مولیونی میان دو لنگه نیست، هنگام باز کردن پنجره صحنه ای زیبا پدیدار می شود که شما را به یاد خانه های فرانسوی می اندازد.

مکانیزم پنجره های فرانسوی اینگونه است که یکی از لنگه ها با استفاده از دستگیره باز گردیده و لنگه دیگری که فاقد دستگیره است با استفاده از چفت داخلی باز و بسته می شود.

در صورتی که عرض باز و بستن شما بسیار وسیع هم باشد، این سبک طراحی پنجره با پانل های جانبی به شما اجازه می دهد تا آنها را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

نگران هدر رفتن انرژی نباشید، کیفیت بسیار بالای این پنجره ها سبب شده است تا در هنگام بسته شدن تبادل انرژی با محیط خارجی به طور کامل قطع شود. در ادامه این مطلب ما شما را با ویژگی ها و کاربردهای این نوع از پنجره ها آشنا خواهیم ساخت.

پنجره دو لنگه یا فرانسوی مخصوصا اگر از جنس یو پی وی سی باشند کاربردهای بسیار زیادی داشته و در قسمت های مختلف و مکان های مختلفی می توان از آنها استفاده کرد. به دلیل جذابیت بصری خاصی که دارند و قابلیت کامل باز شدنشان اغلب در نماهای بیرونی آپارتمان ‌ها، ویلاها و ساختمان ‌های اداری و کافه ها به کار برده می شوند. به خصوص اگر این پنجره ها در طبقه همکف قرار گرفته باشند این مزیت را دارند که می توان از طریق آنها کالاهای مختلفی را عبور داد. در داخل منازل معمولا بیشترین کاربرد این پنجره ها در سالن پذیرایی است. چرا که شما می توانید روزها هر دو لنگه پنجره را باز گذاشته و از نور مستقیم آفتاب و هوایی که رد و بدل می شود نهایت لذت را ببرید. در شب ها نیز می توانید پنجره را ببندید و بی هیچ گونه سر و صدا و آلودگی دیگری در آرامش کامل استراحت کنید. این نوع پنجره های بسیار زیبا در گلخانه ها نیز به کار برده می شوند.

مزایای استفاده از فرانسوی :

  • امکان باز شدن هر دو لنگه پنجره فرانسوی وجود دارد و به این ترتیب استفاده از آن بسیار راحت است.
  • می‌توان یکی از لنگه‌های آن را به‌صورت موقت ثابت کرد تا لنگه دیگر در موقعیت بازشو استفاده شود.
  • امکان نصب سیستم های تک حالته و دو حالته بر روی بازشوهای درب فرانسوی upvc وجود دارد.
  • پنجره فرانسه ای کاربردهای بالایی دارد و می‌توان از آنها در نمای بیرون ساختمان‌های تجاری و اداری و یا همچنین نمای بیرونی آپارتمان‌ها استفاده کرد.
  • به‌دلیل اینکه در میان قالب این پنجره هیچ ستونی بکار برده نشده است، می‌توان به‌راحتی وسایل را بین پنجره فرانسوی دوجداره جابجا کرد.
اسکرول به بالا